Brudnopis: Bethesda – E3 2015

Bethesda

Nie będę się rozpisywał. Po prostu przerzucę notatki z konferencji. Sam konkret. Bethesda to przede wszystkim 3 gry:

Doom 4

  • Druga generacja gier na PS4 i XOne nie zapowiada się jakoś spektakularnie;
  • Oldskulowa szybkość rozgrywki;
  • Multiplayer;
  • Tworzenie mapek – Doom Snapmap;
  • „Welcome to hell”;
  • Mocno wzorowali się na Bulletstorm;
  • Zwolnienie czasu podczas wyboru broni;
  • Piła!
  • Są finishery na silniejszych przeciwnikach;
  • Broń wypada z denatów jak prezenty pod choinkę;
  • Efekty światłocienia „robią”.

W. międzyczasie:

  • Bethesda.net – przekrój studia w pigułce – od forum przez mapki po niusy.

Battlecry:

  • ARPG online;
  • Alpha niedługo dla reszty świata.

Dishonored 2

  • Arkane zawsze chciało tworzyć gry z trudnymi moralnymi wyborami;
  • Prezencja była jedynie prezentacją;
  • Żeby wyłapać gameplay trzeba się postarać, ale wygląda obiecująco!
  • Nadreprezentacja umiejętności szybkiego przemieszczania się;
  • Główny bohater jest kobietą;
  • Założenia fabuły zbliżone do pierwszej części;
  • Bez daty premiery;
  • PC, XOne, PS4;
  • Dishonored: Definitive Edition – tej jesieni.

Elder Scrolls Online:

  • No trzeba się jakoś promować, „sorry, że nas nie ma, ale »nju ficzers«”;
  • The Elder Scrolls Legends – free-to-play – karcianka – PC, iPad;

Fallout 4:

  • Pitu, pitu „enterteiment” zbawca życia;
  • Prace nad „czwórką” rozpoczęły się zaraz po „trójce”, a cztery ostatnie lata były już bardziej intensywne;
  • Wszystkie terminale są zaprojektowane przez studio – szalona obsesja 😉
  • Przekozackie concept arty;
  • Fabuła startuje przed wybuchem bomby!
  • Znooowu zajebisty wstęp i dobór skilli!
  • Graficzne kontrasty;
  • FPP/TPP – rób co chcesz, idź jak chcesz;
  • Możesz wydawać polecenia psu;
  • System akcji identyczny do „trójki”;
  • Pip-boy wygląda zajebiście! Wrzucasz kasetę i nawet możesz grać w jakieś proste gierki 😉 Działający Pip-boy w Collector’s Edition. Można podłączyć doń telefon. Appka startuje już dziś i jest „best fucking thing”;
  • Nazywa się – Fallout: Shelter – tworzysz schron – budujesz i wychowujesz „schronowiczów”, autorzy inspirowali się takimi tytułami jak XCOM czy SimCity – premiera jeszcze dziś.

  • Budowanie i srelemorele w Fallout 4, trochę takie tower defence wpakowane w „one part of huge game”;
  • Rozbudowana customizacja broni, zbroję też można modyfikować.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s