Home-made trailer Beyond: Two Souls na konkurs Filmwebu

Beyond_Two_Souls_banner

Podoba się?

Znowu byłem niemrawy na blogu. Znowu posypuję głowę popiołem. Ale jak zwykle – mam dobrą wymówkę. W pracy dostawałem niezły łomot, a każdy wolny moment poświęcałem na dopieszczenie powyższego materiału. Jak to zwykle z twórcami bywa, widzę dziesiątki miejsc, gdzie można było zrobić coś lepiej/inaczej. Dlatego pytam Was. Tak zwyczajnie. Na luzie. Jeżeli się nie podoba, to przynajmniej oszczędzicie mi gorzkiego smaku zawodu i od razu sprowadzicie na glebę;).

W paru miejscach mówiłem już o wizji Davida Cage’a. Jedni ten styl kochają, inni nienawidzą. Wystarczy spojrzeć na metryczkę Metacritic by wiedzieć do czego piję. Facet wziął sobie za cel stworzenia pomostu między światem filmu i gier.

Beyond: Two Souls jest swego rodzaju ukontentowaniem drogi, którą studio Quantic Dream podjęło od czasów niedocenionego Fahrenheita. Dla mnie gry legendy. To swego rodzaju rozdarcie między dwoma tak różnymi rodzajami narracji starałem się ująć właśnie w powyższym materiale. Bo tytułowe Dwie Dusze ma nie tylko główna bohaterka gry (ponoć genialna w swej roli Ellen Page).

Grami

7 comments

  1. tomiga

    Właśnie edycja spacjalna dotarła do mnie… Nie chce jednak oglądać Twojego zwiastuna ze względu na spoilery… (widziałem tylko pierwsze trailery gry – później się ich wystrzegałem) wiec obejrzę dopiero jak skończę grę…

    • gramisan

      Rozumiem Cię doskonale. Sam wystrzegam się spoilerów niczym diabeł święconej wody, a dziewica… wiadomo czego. 😉 Jak wrzucam jakiekolwiek spoilery, zawsze piętnuję takie wpisy. Tutaj natomiast są fragmenty, których poznanie nie powinno nikomu popsuć zabawy. Ale lepiej je poznać rzecz jasna z samej gry. Liczę na twoją rychłą opinię nt. Beyond. Bo czytałem już skrajne rzeczy.

  2. tomiga

    Ok jestem już po kilku wieczorach gry więc obejrzałem Twój trailer (ze dwóch scen nie kojarze z gry)… trochę długo się rozkręca i nieco za długi jak na trailer ale poza tym ok 😉

Skomentuj

