E3: Pokłosie konferencji Microsoftu

_MG_1525

Zapytałem znajomych co myślą…

Bartek:

MS chcąc zdobyć szczyt konsolowego Olimpu, przyczaiło się ze swoją jedną maszyną. Konferencja Sony z lutego dała im wiele do myślenia, aż tyle, że przełożyli swoją własną o paręnaście dni. Microsoft pokazał światu swoją wizję przyszłości… Był szum niezadowolonych, ale i czas na poprawkę w postaci E3.
Mikromiętcy uznali, że One to tak zajebista sprawa, że zmian nie potrzeba. Za jedyne 2000 zł (lub więcej) otrzymamy płatny muliplayer, brak możliwości sprzedaży i kupna używanej gry, nie skorzystamy z połowy ficzerów jakie oferuje konsola. W stanach będzie lepiej, bo żeby oglądąć tv w one wystarczy tylko wykupić odpowiedni pakiet satelitarny oraz golda…fuck up.
Do szczytu olimpu został jeszcze kilometr, po konferencji E3 oficjalnie spuszczono ostatki paliwa z XONE rakiety. Czekam na odpowiedź Sony.

Paulina:

Nie było źle! Po początkowych info na temat Xboxa One spodziewałam się żenady i NA SZCZĘŚCIE – rozczarowałam się. Wpadki w ich wystąpieniach są już chyba tradycją (czekałam na bluescreena XD) i trochę było mi ich szkoda, ale bez przesady 🙂

Bardzo dobrze, że nie wylecieli z gadaniem o telewizji i pokazywali tylko to co naprawdę nas interesuje – GRY! Niestety za późno włączyłam streama i nie zobaczyłam Metal Gear Solid (chociaż ta gra nigdy mnie nie interesowała). Za to powiem, że zobaczyłam screena na Polygamii i myślałam, że… to film a tu Snake jednak (shame on me – dopiero po doczytaniu ogarnęłam, że to MGS).

– Sunset Overdrive – uwielbiam komiksowe gry, mam nadzieję, że tego nie spartolą, bo te wstawki „boom” itp. rodem z komiksów są świetne, sama cukierkowa grafika, ataki, skoki itd. na pierwszy rzut oka mówią, że będzie to dobra zręcznościówka.

– Forza 5 – Microsofcie dlaczego to auto? Po co ? Na co ? Ja się pytam!! Jak dla mnie chwilowe „SONY MY MAMY AUTO FORZA NA KONFIE – PRZEBIJ NAS!” A na poważnie, nie lubię samochodówek. Pomysł z uczeniem się przez CPU ruchów gracza, metody jazdy – ciekawy ale wszystko brzmi fajnie, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce. Grafika mega.

– Minecraft -… facepalm… i tyle w temacie

– Quantum Brake – zatrzymywanie czasu? Ja się na to piszę!! Szkoda, że to tylko CGI a nie gameplay, ale zainteresowało, oj zainteresowało.

– D4? Nawet tego nie zapamiętałam.

– Project Spark – nie do końca ogarniam ten projekt, ale ma potencjał, kwestia jak to spolszczą (funkcje głosowe – zajebisty pomysł) i czy czasem nie będzie się za szybko nudzić, bo takie tworzenie samemu sobie świata chyba będzie trochę trwało. Rozbudowane Simsy? – joke. No i ten cały SmartGlass – to będzie gra dla wybranych! Z dużym portfelem!

– Killer Instinct i to nagrywanie rozgrywki, sherowanie itp. wow Microsofcie, Sony też to ma! Nie jesteście pionierami!!

– Smoki – wooohoooo nie mamy dźwięku! Przez to pewnie nikt nie ogarnął gry 😀 Devy się wkurzyły 😀

– Dead Rising 3 – wysyp gier zombie dzięki The Walking Dead! Wygląda fajnie, ale ja tu widzę Zombie GTA. Sam gameplay mi się średnio podobał, tzn. spoko, że mogę sobie tworzyć bronie ze wszystkiego (młoto-piła HELL YEAH!), ale na czym ta gra ma polegać? Łażę i zabijam zombie i łażę i zabijam zombie? Może nie ogarnęłam, ale ogólnie podoba mi się – chociaż nie grałabym w to, bo w nocy miałabym same koszmary z apokalipsą zombie. Chociaż w sumie już i tak mam 😀

– Wiedźmin – teraz to dopiero moje serce płacze … z zachwytu!

– Battlefield 4 – mała wpadka na początku ale i tak szczęka opadła mi do ziemi, te 60 klatek, te wybuchy, ta walka… jak nigdy nie lubiłam Battlefielda tak ten jest rewelacyjny!!! REWELACYJNY!! Grafika urywa dupę – literalnie!

– Halo – ja bym to zostawiła na koniec, bo i tak KAŻDY wiedział, że Halo na One wyjdzie, ale mogli potrzymać widzów w niepewności. No i te domysły po co Master Chief miał pelerynkę? Żeby mu piasek nie podrapał zbroi!

– Cena One – spodziewałam się i tak jak już mówiłam jak dla mnie jest za wysoka jak na polskie warunki, co może spowodować, że każdy oleje X`a, bo za taką kasę można złożyć bardzo dobrego kompa, albo zainwestować w już posiadanego. Cóż, może dostosują kwotę do nas, ale znając strategie Micro – raczej nie i nie spodziewam się rewelacji!

– Titanfall – na koniec flaki z olejem, nie zachwyciło w ogóle i niestety nie zakończyli konfy z tzw. „pierdolnięciem”, a szkoda, bo to by im zrekompensowało poprzednie niepowodzenie i wpadki podczas prezentacji.

Co mnie najbardziej rozbawiło do łez to wypuszczenie nowej 360 z designem Xboxa One… PO CO? Niech podadzą mi jeden dobry powód dlaczego opłacało by mi się kupić X360 w nowym designie w momencie kiedy wydają nextgena? 360 ma już 8 lat!! OSIEM! Rozumiem wypuszczenie edycji Star Wars, ale design One? Kto to teraz kupi skoro wszyscy ci co chcieli X`a już go dawno mają? Ja nie wiem kto w Micro ogarnia takie sprawy… pewnie pół widowni zrobiło facepalma.

One comment

  1. PuszArt

    Jedna z gier na którą liczyłam najbardziej to właśnie był Wiedźmin, w którego nie omieszkam zagrać gdy sprawię sobie PS4. Wszystko to, co urywa dupę nie jest ex’em i PS4 też będzie to miało. Minecraft? Srsly? Nie kupujemy konsoli nowej generacji dla takich gier… Konferencję Sony tylko liznęłam rano, obejrzę po pracy :). I co ciekawsze, z tego co czytałam cena ps4 ma być bardziej przystępna niż Xone. Także, ja już wiem, w którą stronę pójdą moje oszczędności.

Skomentuj

