SPOILER: Jak wygląda świat widziany oczami Little Sister?

Właśnie takie pytanie zadała mi moja dziewczyna podczas szarpania w pierwszą część BioShocka. Co najważniejsze, akurat znałem odpowiedź! Z pomocą przyszła mi druga część chlubnej serii o podwodnym (a później podniebnym) mieście. Pomyślałem, że rzeczonym fragmentem rozgrywki warto się podzielić. Spoiler to w zasadzie żaden, bo kto nie grał do tego czasu (gra ma już swoje latka na karku), to i tak już pewnie nie zagra, a mógł się nad tym kiedyś zastanawiać. Gdyby nasz rząd dysponował podobnym narzędziem iluzji, pewnie nie zawahałby się go użyć. I w końcu Polska byłaby pięknym i bogatym krajem. Zieloną wyspą o jakiej zawsze mówi się przy okazji wyborów.

Grami

4 comments

    • gramisan

      Swoją drogą, gratuluję wstrzemięźliwości! Jak ja widzę jakąś grę, która mi się spodoba to muszę mieć ją tu i teraz, Ty jesteś w stanie odłożyć sobie to na później (na lata później?).

      • gramodrana

        Nawet nie wiesz jak czasem trudno z tym walczyć. Mam masę tytułów obecnej generacji które chciałbym ograć. Nie jestem z tych co twierdzą „że teraz są słabe gry, kiedyś były lepsze”. Uważam że są równie dobre. Dlatego tak postępuje. Swoją drogą seria Bioshock ma taki klimat że też chętnie bym się do tego dopadł.Jednak teraz zabieram się za swoje halo 2. Ten tytuł zabiera mi od kilku dni każdą wolną chwile.

Skomentuj

