Ogłoszenie parafialne: Każdy ma fanpejdża, mam i ja!

bloo fejsWczoraj pisząc wpis nt. nowego Asasyna pomyślałem, że fajnie by było Was informować na bieżąco o najciekawszych wydarzeniach. Jednak, jako że blog tworzy jednoosobowy czołg (czytaj ja) to ciężko by było rozdzielać czas między pisanie, a resztę życia. Szybka burza mózgu i pomysł, który wczoraj zakiełkował już dziś daje plon.

Postanowiłem zrobić fanpage na Facebooku. Ale nie jakąś tam zwykłą stronę, na której klikniesz „lubię to” i zapomnisz o jej istnieniu. Tylko miejsce, które będzie swego rodzaju kompendium aktualności. To, co znajdę w sieci nie zawaham się użyć. Oczywiście dodając do tego krzywą cząstkę siebie. W ten sposób i wilk będzie syty i owca cała. Czyli ja się będę opindalał, a czarnuchy z sieci będą robić za mnie całą brudną robotę. Jak za starych dobrych czasów…

To był żart oczywiście!

Ale jestem pewien, że portale, serwisy i inne blogi nie obrażą się za parę dodatkowych wyświetleń. Natomiast Wy, za pomocą jednego kliknięcia będziecie ma bieżąco w informacjach ze świata gier (i nie tylko). Zapraszam!

Grami

PS(L): Gdybyście mieli jakieś ciekawe propozycje to podrzucajnie. Mam otwartą głąwę na wszystkie ciekawe pomysły.

Kliknij i dołącz!

like-a-boss

2 comments

Skomentuj

